THAILAND! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ivonne Veenendaal - WaarBenJij.nu THAILAND! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ivonne Veenendaal - WaarBenJij.nu

THAILAND!

Door: Ivonne

Blijf op de hoogte en volg Ivonne

30 September 2014 | Thailand, Bangkok

We made it! Na een laaaaange reis zijn we aangekomen in ons hotel in Bangkok. De vlucht met China Air ging super, alleen hebben we weinig kunnen slapen. Veel te hyper waren we natuurlijk! Eenmaal aangekomen was het lang wachten bij de douane en daarna een taxi zoeken. Die heeft ons in 2 uur(!) naar het centrum gebracht. Nou ik kan je vertellen: dan zit ik liever 11,5 uur in het vliegtuig dan 2 uur in de schokkende filerijdende taxi in Bangkok. Wat een beroerde chauffeur! Lisanne en ik werden allebei steeds groener. Op het moment dat ik dacht dat ik echt even mn hoofd naar buiten moest steken waren we er gelukkig. Heel fijn was dat we direct onze kamer op konden, zodat we ons gelijk even konden opfrissen. Dat heb ik wel erg grondig opgevat, want toen ik de flightbag open ritste bleek de tube handwasmiddel ontploft te zijn. Nice! Gelukkig zat het alleen aan de buitenkant, dus ik ben net samen met mn backpack het bad in gedoken. 1 voordeel: hij ruikt wer heerlijk fris! Nu gaan we even een powernapje doen, zodat we straks een beetje fris en hopelijk wat minder misselijk de stad kunnen gaan verkennen!

  • 30 September 2014 - 12:47

    Ada:

    Hee meiden!
    Fijn dat jullie in ieder geval een goede vlucht hebben gehad. Is best lang 11,5 uur in zo'n vliegtuig!
    Lange taxirit naar het hotel zeg! Zitten jullie een beetje buiten de stad of is het daar zo groot? ;)
    Ben heel benieuwd wat jullie van Bangkok vinden. Al zoveel verhalen gehoord, maar nu ervaren jullie het zelf!
    Jullie hebben wel een mooie hotelkamer zo te zien :)
    De verhalen over Bangkok horen we nog wel...
    xxx Ada

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

3 weken door Thailand reizen met Lisanne

Recente Reisverslagen:

29 Oktober 2014

Island vibe

10 Oktober 2014

OH. MY. BUDDHA!

05 Oktober 2014

Chiang Mai

02 Oktober 2014

Bangkok

30 September 2014

THAILAND!
Ivonne

Actief sinds 12 Juli 2008
Verslag gelezen: 470
Totaal aantal bezoekers 79333

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 19 Oktober 2014

Thailand

03 November 2009 - 17 Juni 2010

Australië

Landen bezocht: